10 Ağustos 2010 Salı

Ölümün Eşiğinde ( lise dönemime ait bir şiirdi sanırsam )

ÖLÜMÜN EŞİĞİ

Aklımı kaçırdım sensiz gecelerde
Kalbim zaten oldu artık bir harabe
Hislerim mi vardı benim bulamıyorum ki nerede?
Ölüm benim içimde ben ölümün eşiğinde

Tek isteğim kaybolmaktı senin o ürkek bedeninde
İnmekti kalbinin en derinliklerine
Erişebilmekti aşkın büyülü cevherine
Erişebilmekti seninle birlikte
Oraya sonsuzluğa
Sonsuzluk kaybolmak oldu gözlerinde
Düşmek parça parça
Silinmek umarsızca
Kaybolmak yitip gitmek
Kaybolmak bitip tükenmek
Kaybolmak son bulmak oldu gözlerinde
Gözlerin daldı başka yerlere
Zihnin bıraktı yerini başka hayallere
Sana ait olmayan
Bana ait olmayan
Bize ait olmayan düşlere
Bizi bizden koparan dertlere
Bizi bizden ayıran bitişlere
Dokunamadı sevgimize ama
Bizden aldı bizi
Yok etti ikimizi
Yok etti bedenimizi
Yok etti seni
Yok etti beni
Yok oluşların bitişlerin geldiği yerdeyim
Aslında çok uzak değilim sendeyim
Her şey o kadar basit ki zaten bu nedenle sevgilim
İşte benim son gerçeğim
Ölüm benim içimde ben ölümün eşiğinde.

1 yorum: