21 Ağustos 2010 Cumartesi

Hmmmmm.... Sıra kimde?

Bana inanma
Aklımdan geçenleri söylemedim sana
Ben aklımı bırakalı çok oldu be güzelim
Kalbimin sesini dinledim önce
Sevdim
Sevmenin keyfini yaşadım delice
Sonra aklım girdi devreye
Kafamı kurcalayan tonlarca şey yükler bindirdi üzerime
Kalbimden uzaklaştırdı beni
Hani derler ya hep mantık düşmanıdır aşkın diye
Önce kalbimi öldürdüm içimde
Sonra başladım yeniden düşünmeye
Bu sefer aklım yoktu
Terk etti beni üzdüm diye kalbimi
Sardım kalbimin yaralarını
Yeniden atmasını sağladım
Ve sevdim yeniden
Yeniden yaşadım keyfini sevebilmenin
Ta ki mantığım geri dönene kadar …
İşte o zaman anladım
Almamalıydım yanıma aklımı da kalbimi de
Söyledim yalanlarımı içimden gelircesine
İnanmadım aklımdan geçenlere
Dinlemedim kalbimin sesini de
Yaşadım sadece
Başa döneceğimi bile bile
Artık çoktan unuttum sıra hangisinde…
Belki sevmekte belki de çekip gitmekte ...
Belki de ne dersin sıra artık bende
Her şey benim ellerimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder